Fredagen är ung


På fredagar är alla lite sådär extra spralliga och glada, helgen ligger i luften. På kontoret var det dessutom afterwork som  LA-avdelningen ordnade. Jag hör ju inte riktigt dit då jag inte är anställd så var lite osäker då det hela kändes lite internt men jag blev inbjuden så tänkte att jag väl kunde gå och mingla lite :) Lunchrummet blev partylokal och med musik och bubbel blev det hela faktiskt riktigt trevligt! Som aktivitet skulle kontorets starkaste man och kvinna utses hade inbjudan mystiskt sagt och det visade sig att det blev en klassisk armbrytning! Herrarna verkade tycka det var jobbigare att behöva göra än damerna, de vred på sig och såg lite oroliga ut, kanske svårt att snacka bort att man förlorade på armbrytning? ;) Jag är ju knappast stark så kvalade mig inte så långt direkt, dock fanns det ju andra tjejer som inte heller var muskelpaket så jag klarade mig utan att skämmas för mycket ;) 

Efteråt blev det middag med Nasra på Vapiano :) Men guuuud så mycket folk! vi fick vänta 40 min innan vi fick ett bord, fredag kanske inte var den ultimata kvällen? Men maten är bra och prisvärd så vi väntade faktiskt, jag hade ju räknat med att få äta deras panna cotta med jordgubbar då går det ju inte att ändra sig! Vi är ganska bra på att sitta och prata så tiden gick utan allt för stora bekymmer ;)

När jag väl kom hem la jag mig i sängen och kollade på Project Runway på tv3 play på datorn. Jag vaknade när krille kom hem och stängde av datorn, minns inte att jag ens sett något av avsnittet innan jag somnade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0