Uppiggande påskägg

Nej det är inte så kul att vara sjuk så är det ju, men jag är faktiskt väldigt glad att jag blir det just den här terminen när jag faktiskt flyttat och kan ligga sjuk hemma i en egen lägenhet. Vara ensam i en studentkorridor hade inte känts hundra, speciellt inte om det hade varit min senaste med party party varje natt. Vet inte vad jag hade gjort om jag legat där med feber och mått som jag mått i veckan, troligen hade en mycket aggressiv sida av mig kommit fram på ren överlevnadsinstinkt, tur för alla att vi slipper det helt enkelt. Här hemma har jag ju krille som tar hand om mig och också min kära mamma som nu inte längre är på särskilt långt avstånd. Inte bara blev jag tilltittat med lite extra mat, men hon kom också med ett prickigt påskägg! både fint och gott :) Dock måste jag ju säga att det gör lite för ont att svälja för att jag med full glädje kan ta mig ann sockersakerna :/ Men efter ett dygn på penicillin så är febern helt borta i alla fall, tack för saker som verkar snabbt! Dock måste jag käka det i 10 dagar och det smakar riktigt pyton... tur att det finns godis att skölja bort smaken med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0