Provskor

Jag hann knappt komma in till kontoret idag innan jag blev meddragen till butiken Provskor som öppnade för vårsäsongen idag kl.9. Provskor är tydligen en butik som har öppet 4ggr per år under 1 månad i taget och säljer skor som ett halvår tidigare varit provmodeller hos olika märken inför den kommande säsongen. De är alltså helt oanvända och har använts som visningsexemplar och Provskor säljer nu ut dem tilll allmänheten. Det finns bara 1 par av varje sko och alla tjejskor är i storlek 37 och alla killskor i storlek 41-42, små skor med andra ord. Men det är märkesskor, Replay, BjörnBorg, Tamaris m.m och här säljs de långt under butikspris. Ja, det var svårt att inte köpa något så jag satsade på sommarskor :)

Här är länken till butikens hemsida: http://www.provskor.se/
De har sin butik på Hornsbruksgatan 1, vid hornstull. Tips till alla med små fötter!



Ballerinor i svart mocka från Tamaris. Med rosett såklart ;)



Loafers i brunt skinn av ett märke som hette Emma, inget jag kände igen. Var lite osäker på dem först, är ju lite bohemiska. Men de var sjukt sköna på så det får bli promenadskor på sommarängarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0