Piggnat på mig

Äntligen mår jag lite bättre! Fortfarande grovt förkyld och trött men nu är febern borta iaf :) Usch, jag har legat däckad i sängen hela veckan, allt har varit som en dimma, x-jobb vad är det ens? Jag är fortfarande seg och den här helgen är plötsligen ett tomt blad när det planerade ställts in för att jag är sjuk :( Vet att jag måste vila upp mig men är samtidigt rysligt trött på att vara i den här lägenheten.

Jag tog mig ut idag på en promenad runt kvarteret bara för att få luft och känna på våren som jag genom fönstret sett har kommit. Här uppe på berget blåser det alltid mycket så det var rätt kallt men allt sluttar samtidigt i söderläge så det är mäkta soligt också. Jag tog med mig kameran för att se om jag kunde hitta vårfåglar, de gömde sig dock men jag hittade andra vårtecken :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0