Oplanerad helg

Den här helgen blev lite hittepå då jag inte visste hur jag skulle må eller vad jag skulle orka. Tyvärr fick vi boka om Centralbadsbesöket och massagen jag fick där i julklapp av krille, man ska ju inte gå på sånt om man är sjuk...

Vi tog oss ut på promenad och lite ärenden i alla fall och det var riktigt skönt att få luft efter att ha varit inne i så många dagar!
På kvällen bjöd Krille mig på AG som är en uttalad köttrestaurang och är speciellt kända för sina hamburgare. Kändes liiiite skräckfilmsvarning när man skulle hitta ner i det gamla slakthuset, jag är inte så mycket för det där med stora hängande köttstycken :S
Vi tog oss sen vidare till Alexandra & Björn som bor några kvarter från oss för att spela spel och lite ofrivilligt se på melodifestival. Jag har inte följt mellon hittils men ska nog se finalen, det är ju en cirkus! Man kan ju se det med lite ironi och det blir riktigt underhållande ju ;)

Köttkylar

Ser simpel ut men grymt god!

Zingo, hade glömt hur gott det var...

AG:s bar vann gulddraken, verkar riktigt trevligt, kanske återkomma till


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där lät både lite skrämmande och coolt på samma gång!

2012-03-04 @ 19:08:53
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0