Helg

Helg. Jag är fortfarande hostig efter flunsan och känner mig trött :/ I fredags somnade jag vid 22 i soffan och vaknade yrvaket för att upptäcka att klockan var 1 och den där filmen krille och jag skulle se hade han minsann sett ensam... men ibland är man ju lite trött ;)

Lördagen spenderade jag med Ellinor som kommit ner från Uppsala :) Vi spatserade runt söder och gick till fina matbutiker, kajsa warg, saltå kvarn och mysiga små kläd- och vintagebutiker. Tokigt vad mycket folk det är runt nytorget och "Sofo"! Tycker faktiskt det är rätt tråkigt att det blivit så himla inne med söder och alla de där kvarteren som alltid varit jättemysiga men som nu blivit överhajpade och övertagna av mediesverige och alla som önskar att de hörde dit :(

På kvällen var krille och jag hembjudna till mamma & tommy, mamma hade ju fyllt år! :) Middag, tårta och melodifestivalen, tyyypiskt trevligt! Första gången på länge som jag uppskattat mellon! nu var det ju faktiskt en ganska varierad blandning av artister ändå! kul!

Jag har tjyvstartat påsken litelite faktiskt också, till krilles förtret, då jag gav mamma chokladägg och köpte hem narcisser som jag pyntade med en kyckling. Men man kan ju inte hjälpa att man längar till våren! :)




Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Vad mysigt du har det härinne :) Tusen tack för igår.kram/Diana

2012-03-12 @ 09:10:35
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0