Bra mat

Det blev att vi veckohandlade sent i söndagseftermiddag och hamnade då på Klippet. En butik som jag tycker är bra i övrigt men gud så ruskigt dåligt utbud de hade på ekologiska grönsaker!
Sista året är det något jag verkligen börjat tänka på, det här med vad som stoppas i mat hur produktionen påverkar miljön. Kanske har jag börjat läsa för mycket om det i och med Äkta Vara men nog tror jag att vi alla skulle må bättre om vi inte åt så mycket tillsatser. Därmed blev det lite kompletteringhandling idag på Kajsa Warg, det är ju en så mysig butik dessutom :) Är som en gammal lanthandel med mycket ekologiskt och närproducerat. Halmkorgar och mycket färskvaror upplagda gör handlandet till en liten upplevelse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0