Så vare klippt igen

Ja men jag var ju inte hel nöjd med de där urtunnade längderna på sidorna, var liksom inte helt som jag tänkt :/ Jag gick och drog i dem i flera dagar och igår bestämde jag mig att nej men jag tar bort dem! Jag går helt enkelt till frisören en gång till och fixar det. Klockan 16 på en fredagkväll var ju kanske inte den bästa tiden att leta efter en ledig drop-in frisör och ringde runt till bra många som sa nej...
Till slut hamnade jag hos Tessans, 2 hus ifrån där vi bor ;P Hon var jättegullig som klämde in mig 15 min mellan 2 klippningstider och det hela känns så mycket bättre nu. Mycket bättre frisyr! Tessan var dessutom jätteduktig frisör som jag nog ska fortsätta gå till, var riktigt billig för att vara Sthlm och hon tog bara en hundring för min omklippning. Man kan nog lätt luras av det lite udda läget och salongen ser ut som en gammal tantfrissa från tidigt 90-tal men Tessan, hon var grym :) Bild kommer när krille och kameran återvänder hem, alltså imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0