måndag.


Förra veckan gick energimässigt mycket åt att bara ta in alla intryck från nya kontoret och alla människor där, nu känns det lättare att bara fokusera på x-jobbet. Det är nog ganska tur det, jag har gett mig själv en realistisk men ändå tajt tidsplan, den kräver att jag ändå är effektiv. Gillar föresten hur mycket mer postiva människor känns kring att hjälpa en kring ett examensarbete än ett kandidatarbete, nu känner jag mig så seriös och faktiskt, viktig. Jag gör ett examensarbete! japp, det gör jag! jag är vuxen! ;)

Sen det där med att verka vuxen och hur det faktiskt står till är ju en liten annan sak. Ta det här med kläder, det finner jag ändå lite knepigt. Stilen på kontoret är ändå ganska arkitekt-aktig, lite vällkädd sådär, stilren. Och jag har ju en tendens att gilla lite mer söta saker egentligen....
Jag har tänkt att om jag klär mig väldigt normalt i början och sen allt mer smyger in maria-aktiga kläder och detaljer så kommer de inte märka något! Idag hade jag blommig kjol i rosa-rött och fågelörhängen snart så...hehehe

Jag kanske dessutom kan klä mig än lite sötare när jag klippt en lite coolare frisyr? Jag har hajpat min klippning imorrn för dem på LA-avdelningen också, de är liksom vissa andra, nästan mer nyfiket energiska än jag själv.

Vårkläder börjar ju retsamt komma ut i butiker redan nu. Vad är det för taskigt sätt i en årstid när jag till och med fryser inomhus.









När mitt hår är kort ska jag börja ha mer hår-accessoarer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0