Lördag hemma i Fredhäll

Nu är det nästan 2 veckor sen jag flyttade från Uppsala och är nu ordentligt installerad här :) Vi får faktiskt bättre plats än man kan tro på 35kvm enda problemet är väl det där med kläder och prylar, det finns det ju inte så mycket plats för.

Då det fortfarande känns som jullov har jag nog inte riktigt fattat det där med att jag flyttat än, att jag lämnat Uppis för gott, på riktigt. Känns bara skönt just nu men tror nog jag kommer bli lite tårögd de gånger jag kommer åka till stan och varje gång se massa platser och minnen men ändå veta att den tiden är förbi. Majkvällen på Svantes trädgård kommer alltid ha kulörta lyktor kring sig ;)

Fredhäll är iaf jättefint, har varit kallt och soligt de sista dagarna och utsikten har varit jättevacker!
Idag var Krille och jag på Bio och såg "The Stig-Helmer Story", töntig, nostalgisk och väldigt charmig ;) Brukade sitta och titta på Lasse Åberg-filmerna hemma hos mormor och morfar när jag var mindre, de hade alla på vhs, så är själv lite nostalgisk till filmerna :)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0