Leverans

Idag vid sju-tiden ringde det på dörren här och vår alldeles första Linas matkasse kom! Vi tog en testkasse för att se vad man kunde få och det var ju riktigt roligt när den äntligen efter 3 veckor dök upp. Var faktiskt jättefina ingredienser, mycket örter, färska grönsaker och allt protein var också färskt. Absolut värt 499:- som testkassen kostade men kanske inget vi fortsätter med, det var ju ändå rejält mycket mat för 2 personer ändå! Vi kommer få laga varje kväll i veckan! Vi började med en enligt Lina snabb rätt; färsk gnocchi med frästa grönsaker i örtig ricottacréme och ruccolasallad med soltorkade tomater :)

Jag beställde föresten precis en sak så jag får ytterligare en spännande leverans i slutet på veckan! Med tanke på att krilles kamera ibland är lite trött av sig och att jag är i yttersta avsaknad av kamera som inte är från tidigt 2000 så har jag gjort en investering, tihi!  ^^ Den är från netonnet, hade bra pris och hittade ett paket där man fick med väska. Mer info när den kommer ;)

Här är min nagellacksfärg nu. Fick det av mamma när jag var hemma i helgen. Mintgrönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0