en flaska skumpa å ett dussin ostron åååå.... en brunett tack!

Ja då var man klippt! Det blev faktiskt längre än vad jag hade tänkt från början och än har jag inte hunnit vänja mig riktigt än. Den blev ganska söt och lite 60-talig :). Jag sa till frisören att jag inte ville snagga så då var det här bästa sättet. Känner att jag behöver bo in mig i den, men gud va lätt huvudet blev! Och fritt liksom! :) är ändå sjukt kort i jämförelse med vad jag hade!

Toni&Guy var ett jättetrevligt ställe! väldigt proffsig känsla på det hela och väldigt serviceinriktat. Man fick både näringsinpackningar och lätt huvudmassage vid tvätten. De hade riktiga kaffemaskiner och hjälpte en till och med på med ytterkläderna ;)

Det kom inga bilder igår för att hon som klippte mig plattångade hela håret för att kunna fin-klippa det, och ja, det såg ut som en blöt närhetssökande desperat råtta kramade hela mitt huvudet, inte charmigt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa mig i duschen.

Här är i alla fall lite bilder. Tagna med en skakig mobilkamera tyvärr nu när krille tagit med sig digitalen. Kanske ska köpa en egen kamera ändå, hm?

Fluffigt!



Från vänster



Från höger



Ett försök till att fota nacken




Ja så blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0