Brunch på Berns

 

Nu är vi precis hemkomna från brunch på Berns asiatiska. Krille fyller ju år idag så vi tyckte detta kunde vara mysigt att prova på, vi gillar ju asiatisk mat båda två. Dock vad det ju Krille som bjöd mig men så blir det när en pluggar och den andra jobbar ;)

 

Salongerna var fulla av speglar, röda sammetsmöbler och guldstuckaturer, man kunde lika gärna ha varit på 1800-talet! Maten var bland den bästa jag testat som brunch, hög kvalité rakt igenom, rekommenderas! Var väldigt fin och romantisk miljö dessutom ^^

 

Enorma kristallkronor


Anemoner i accentfärg, snyggt!


Man måste testa lite av allt!


Dessertbordet var det bästa jag sett! Den som gillar sötsaker ska veta att man också bara kan gå hit och äta dessertbuffé och dricka te!


Krille gick in för att smaka det mesta



Medan jag höll mig till kolakakor och saker som vobblade


Stort grattis på födelsedagen!


Nu är vi här hemma i full fart med att baka tårta och snart blir det kalas!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Man orkar inte så mycket annat än att ta det lugnt så ^^ Hoppas jag blir någorlunda frisk snart så jag hinner gå ner liiiite i alla fall under den här veckan! Härligt ni såg ut att ha det :) avis Kram!

2012-02-25 @ 18:58:20
URL: http://workingoutwoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjusiga bilder och maten ser riktigt god ut, Maria! Ska skriva en mental notis om Berns... verkar värt att prova!

2012-02-26 @ 17:05:40
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0