Kalas

Jag vaknade i söndagsmorse med ont i halsen och hosta, från en dag till den andra, typiskt. Sitter hemma i soffan nu ihopkurad i en filt och försöker vara så x-jobbseffektiv jag kan :/

Tänkte ju dock visa några bilder ifrån i lördags då vi hade lite kalas här hemma för Krille, 10 personer ihoptryckta i "vardagsrummet", är nog max vad vi kan ta in ;)

födelsedagstulpaner


vi bakade egen tårtbotten, tyvärr så rasade den ihop något i mitten men det kan man ju lösa!

Munk-tårta sa krille men jag tyckte den blev riktigt fin ändå!

Typiskt en ingenjör att ha snaps i en provrörsflaska i fickan? ;P

en köttatande växt! betydligt roligare än snittblommor iaf ;)

Glad Niklas som gav krille walkytakies att ha när de åker skidor, jag kommer aldrig komma ifrån det där med skidåkandet verkar det som ;)

 

Och var var det för kryptisk present han fick av mig? Ja det gick ju inte att gissa men det var kanske inte meningen heller...

Han fick valfri föreställning på Soppteatern i vår som inofficiellt presentkort. Det är precis som det låter, man går dit och äter soppa&bröd och kaffe&kaka och ser samtidigt en teaterföreställning :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0