Dan före dan...

Idag är det fredag och allt känns lite piggare! Det gäller ju att ”kill some darlings” antar jag och inse att man inte ska fastna i det man tänkt sig. Lyssna, ta in men fortfarande driva framåt, sån är planen, japp japp!


Vi har precis varit ute på en ”fredagsburgare”;) lunch på Texas Longhorn härom knuten alltså. Och om någon timme ska jag iväg för ytterligare ett av mina samtal, denna gång i Liljeholmen.
Men just nu vill jag mest ha helg faktiskt! Imorgon är det ju den 25e februari och både min kära mamma och Krille fyller år då! Ikväll ska vi således iväg på middag hos en av Krilles brorsor och imorgon kväll blir det party party i lilla ettan med hans gamla kompisar, mamma väntas med att fira någon helg. Imorrn står dessutom både tårtbak och brunch på Berns på menyn så den här jobbdagen får gärna snabba på sig lite ;)


Det är ju så svårt att hitta presenter! Så jag försökte så gott jag kunde att hitta på något kul, här är ledtrådarna som Krille också fick, är visserligen rätt omöjligt att gissa men ändå ;)


 Rutigt          Varmt          och kulturellt!       


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Oh ja, färg och vår hör ihop helt klart!



Och jag håller med... riktigt knepig men finurlig rebus det där, tihi!

2012-02-25 @ 15:52:20
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0